Marie Ligocká
Bakalářská práce
Telefonní akvizice B2B zákazníků
Telephone B2B Customer acquisition
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu …víceAbstract:
This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ligocká, Marie. Telefonní akvizice B2B zákazníků. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Návrh marketingové komunikace v hotelu
Javidan Ahmadov -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingová komunikace ochrany přírody České republiky
Marie Neubauerová