Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Simona Pozlerová
Bc. Simona Pozlerová
Diplomová práce
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of chosen company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii italské restaurace La Piazza s hlavním cílem navrhnout opatření, která mohou výrazně podpořit její marketingovou komunikaci. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům komunikační strategie a popisu jednotlivých nástrojů. V praktické části jsou ve stručnosti představeny základní informace o podniku, jeho cílové skupiny a detailní rozbor aktuálně …víceAbstract:
The thesis focuses on the communication strategy of the Italian restaurant La Piazza with the main objective of proposing measures that can significantly enhance its marketing communication. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts of communication strategy and the description of the different tools. The practical part briefly presents basic information about the company, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pozlerová, Simona. Komunikační strategie vybraného podniku. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva