Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty – Bc. Daniela Procházková
Bc. Daniela Procházková
Diplomová práce
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty
Media discourse and its acceptance by children
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku reklamy vnímané dětským příjemcem. Hlavním cílem práce je popsat manipulační techniky, kterými dokáže reklamní trh ovlivnit děti v oblasti stravování. Zhodnotit efektivnost těchto manipulačních technik v souvislosti se spotřebitelským chováním dětí a jimi ovlivněných rodičů. Hlavní cíl práce je podpořen dvěma dílčími cíli práce: analýzou vnímání reklamy dětmi ve věku …víceAbstract:
The Diploma thesis work describes the problems of advertisements and how it influences the children as receivers of advertisements. Main target of my work is described methods, which the advertising market is able to influence the children in the eating. I want to valorize the efficiency of these methods in the context of consumer behavior of the children and how they are able to influence of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/uy23m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Daniela. \textit{Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/ccu3tg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova