Bc. Barbora Blažejovská
Diplomová práce
Marketing cílený na děti
Marketing aimed at children
Anotace:
Cílem diplomové práce, která nese název: „Marketing cílený na děti“ je popsat nákupní chování dětí a zhodnotit jak děti reklamu vnímají. Teoreticko-metodologická část práce charakterizuje marketing a marketingovou komunikaci a přibližuje problematiku marketingu zacíleného na děti. V aplikační části je proveden vlastní výzkum s dětmi ze dvou různých základních škol pomocí dotazníkového šetření. Každá …víceAbstract:
The aim of the thesis, which bears the title: "Marketing aimed at children" is to describe the purchasing behavior of children and to assess how children perceive advertising. Theoretical - methodological part describes marketing and marketing communications and brings the issue of marketing aimed at children. In the application part is done personal research with children from two different elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l4ne6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu
Adriana Hrušková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum pro společnost JUST CS, a. s.
Marie Benešová