Pavel Jašek

Disertační práce

Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce

Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Anotace:
Celoživotní hodnota zákazníka (CLV) je jedna z cest pro posílení konkurenceschopnosti díky svému zaměření na odhad budoucí hodnoty jednotlivých zákazníků. Disertační práce navrhuje novou metodu pro využití modelu CLV v rámci řízení výkonnnosti maloobchodních e-commerce společností. Tato metoda přispívá třem cílům zúčastněných stran: zhodnocení vhodnosti modelování hodnoty zákazníků k cílům společnosti …více
Abstract:
Customer Lifetime Value (CLV), the present value of the future net cash flows associated with a particular customer, is considered as one of the ways to increase competitive advantage. This thesis proposes a new method to utilize CLV models in the marketing management of retail e-commerce in Central Europe. The method focuses on 3 stakeholder goals: firstly a self-assessment of the needs for Customer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedoucí: Ota Novotný
  • Oponent: Václav Stříteský, Marek Nekvasil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77332