Využití ICT nástrojů pro chov včel a prodej medu v regionu – Bc. Jitka Šmídková, DiS.
Bc. Jitka Šmídková, DiS.
Diplomová práce
Využití ICT nástrojů pro chov včel a prodej medu v regionu
Using ICT tools for bee keeping and honey sales in the region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využíváním ICT nástrojů při chovu včel a při prodeji medu v regionu. Konkrétně se zaměřuje na včelaře působící v České republice, na projekt a portál Včelstva Online, na chování spotřebitelů při nákupu medu a na vlastní návrh marketingu prodeje medu formou ze dvora. Data získaná dotazníkovým šetřením od 100 včelařů byla zpracována a výstupy použity jako podklad pro rozvoj …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of ICT tools for bee keeping and honey sales in the region. Specifically, it focuses on beekeepers in the Czech Republic, the project and the Beehive Online portal, consumer behavior in purchasing honey, and marketing the honey sales in the form of a produce stand. The data obtained from a questionnaire survey of 100 beekeepers was graphically processed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Bartoška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Renata Jedličková -
Psychologické faktory ovlivňující podporu prodeje
Petr Neckař -
Analýza prodeje suvenýrů Sk Sigma Olomouc, a. s.
Miloslav KRÄTSCHMER -
Sociálně psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Tereza Veldová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
Andrii Ponomarenko -
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
Denisa Schreiberová
Název
Vložil
Vloženo
Práva