Bc. Filip Červinka

Master's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementing the methods of customer relationship management in a company
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice implementace systému CRM do reálné polygrafické společnosti. Řeší důležitost informačních toku, přípravu organizace na zásadní změnu jejího fungování, efektivnost komunikace, stejně jako technické aspekty implementace, včetně vlastního funkčního řešení. Práce se zabývá především trhem B2B, kde je budování dlouhodobých vztahů se zákazníky samozřejmostí a nutností …more
Abstract:
The thesis is dedicated to the implementation of the CRM system to the real printing company. Addresses the importance of information flow, prepare the organization for a fundamental change in its functioning, communication effectiveness, as well as the technical aspects of implementation, including its own functional solution. Work is mainly engaged in the B2B market, where it is building long-term …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní