Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích – Milan Němec
Milan Němec
Master's thesis
Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Analysing company's behaviour and communication on social networks
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto …viacAbstract:
This thesis focuses on measuring company´s communication and behaviour on social networks. To capture the interaction between the company and its users the thesis uses web analytics tools. Therefore, the main objective of the thesis is analysis of these tools. To achieve this goal, the thesis characterizes social networks and their marketing opportunities for business promotion. Thanks to this, needs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52889
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedúci: Zdeněk Molnár
- Oponent: Ivan Jelínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52889
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Modelování útoků na informační a komunikační prostředky (ICT) firmy IFCOR se zaměřením na sociální inženýrství
Blovská Blovská -
Komunikace na sociálních sítích v rámci franchisových firem
Vira Ivančova -
Marketing firem na sociálních sítích se zaměřením na Facebook
Alice Zbořilová -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Bezpečnost firem na sociálních sítích
Lucie Doležalová -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv používání sociálních sítí na komunikační dovednosti jedince v IT firmách na Ukrajině
Yelyzaveta Kostitsyna