Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice – Jaroslava ŠOHAJOVÁ
Jaroslava ŠOHAJOVÁ
Bachelor's thesis
Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice
Selected language lexical, stylistic and other specific means of advertising from the automotive industry in private TV stations in the Czech Republic
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými, lexikálními, stylistickými a dalšími specifickými prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu na soukromých televizních stanicích v České republice. K výzkumnému segmentu bylo využito dvaceti audiovizuálních reklam. Jednotlivé reklamy byly analyzovány podle předem stanovených kritérií rozdělených na příběh reklamy, text, jazykové a další specifické …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with verbal, lexical, stylistic and other specific means of advertisment of sphere of automotive industry from private stations in Czech Republic. For research were used twenty audiovisual advertisments. Advertisings were analyzed individually due to criterions divided to narrative, text, verbal and other specific means and duration of the spot. Theoretical part deals with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Mira Marvanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOHAJOVÁ, Jaroslava. \textit{Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z~oblasti automobilového průmyslu v~soukromých televizních stanic v~České republice}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdl9rl/.
Jak správně citovat práci
ŠOHAJOVÁ, Jaroslava. Vybrané jazykové lexikální, stylistické a další specifické prostředky reklam z oblasti automobilového průmyslu v soukromých televizních stanic v České republice. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Práce na příbuzné téma
-
Lexikografická analýza hesel z tematické oblasti "automobilový průmysl" v tištěných a internetových slovnících.
Klára TŮMOVÁ -
Aplikace strojového zpracování jazyka v automobilovém průmyslu
František ŠPAČEK -
Lingvistická a translatologická analýza odborného textu z oblasti automobilového průmyslu.
Jiří Valoušek -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Pavel Drabina -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Michal Moravec -
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
Darina Hlavicová -
Reklama jako komunikační prostředek
Jiří Lukšík -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ