Veronika MRÁČKOVÁ

Bachelor's thesis

Politický marketing vybrané strany

Political marketing of chosen party
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou politického marketingu. Kde před- stavuje základní pojmy týkající se tohoto tématu. Cílem práce je analýza komunikace vybraných politických stran s příznivci a potencionálními voliči prostřednictvím sociálních sítím. V práci autorka nejprve objasňuje zákonitosti politického marketingu. Následně je pozornost věnována průběhu politické kampaně a marketingovému …more
Abstract:
This thesis deals with the theme of political marketing. Where it describes basic concepts related to this topic. The aim is to analyze communication of selected political parties with their supporters and potential voters through social networks. At first, the author explains rules of political marketing. Subsequently, attention is paid to the course of political campaign and marketing mix. It is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Čechurová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MRÁČKOVÁ, Veronika. Politický marketing vybrané strany. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/