Veronika MRÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Politický marketing vybrané strany
Political marketing of chosen party
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou politického marketingu. Kde před- stavuje základní pojmy týkající se tohoto tématu. Cílem práce je analýza komunikace vybraných politických stran s příznivci a potencionálními voliči prostřednictvím sociálních sítím. V práci autorka nejprve objasňuje zákonitosti politického marketingu. Následně je pozornost věnována průběhu politické kampaně a marketingovému …moreAbstract:
This thesis deals with the theme of political marketing. Where it describes basic concepts related to this topic. The aim is to analyze communication of selected political parties with their supporters and potential voters through social networks. At first, the author explains rules of political marketing. Subsequently, attention is paid to the course of political campaign and marketing mix. It is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Čechurová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÁČKOVÁ, Veronika. Politický marketing vybrané strany. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Politická kampaň v postpravdivé éře
Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ -
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ -
Politická kampaň, sociální média a volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017
Žaneta BIEDERMANNOVÁ -
Politická kampaň v postpravdivé éře
Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ -
Česká pirátská strana a STAN pohledem populismu
Petra Piknerová -
Prezentace témat s možným polarizačním charakterem politickými stranami na sociální sítí Facebook a reakce uživatelů na ni
Ema Zezulová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova