Riziko poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku – Bc. Zuzana Francová
Bc. Zuzana Francová
Bakalářská práce
Riziko poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku
Risk of Reading and Writing Disorders in Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývala problematikou rizik poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku v Roudnici nad Labem a vycházela ze současného stavu bádání v této oblasti. Jejím cílem bylo zjištění úrovně připravenosti dětí předškolního věku před vstupem do základní školy. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou, která pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů popisovala …víceAbstract:
This Bachelor Thesis pursue the risks of reading and writing disorders in preschool children in Roudnice nad Labem and was based on the current state of research in this area. Its aim was to examine the level of readiness of preschool children before enetering elementary school. The work consisted of two main sphere. It was a theoretical part, which has been prepared and due to presentation of professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2012
- Vedoucí: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Francová, Zuzana. Riziko poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková