Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách – Ing. Monika Lebedová
Ing. Monika Lebedová
absolventská práce studenta CŽV
Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách
Integration of foreign students into education at secondary vocational schools
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na začleňování žáků, kteří jsou z cizích zemí na odborné střední škole u nás v České republice. Zaměření bude především na to, jakým způsobem lze přizpůsobit vzdělávací procesy potřebám žáků s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část vychází z odborných zdrojů, které se zabývají jazykovou bariérou mezi cizinci a českými žáky. Dále práce poskytuje informace o aktuální …víceAbstract:
This final thesis focuses on the integration of pupils who are from foreign countries at a vocational high school here in the Czech Republic. The focus will be primarily on how educational processes can be adapted to the needs of pupils with a different mother tongue. The theoretical part is based on professional literature and articles, which primarily deals with the language barrier between foreigners …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 4. 2024
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEBEDOVÁ, Monika. \textit{Začleňování žáků cizinců do vzdělávání na středních odborných školách}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/cdvw9c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Are We All Equal Now?: Activities Promoting Gender in English Language Classes of Secondary Schools
Niamh McCullough -
Building pluricultural repertoire in upper-secondary EFL classroom
Kateřina Pisková -
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Adam Zeisek -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Zweitspracherwerb und soziale Integration der Angehörigen der tschechischen Volksgruppe in Wien
Michaela Skopalová -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková -
Legální pracovní migrace Ukrajinců na Prostějovsko a jejich sociální integrace
Jana Rozehnalová