Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě – Bc. Ondřej CHABR
Bc. Ondřej CHABR
Master's thesis
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Exploring discourse strategies in contemporary advertising
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je zkoumání jazyka reklamního diskurzu se specifickým zaměřením na použití jazykových prostředků. Nejprve jsou vymezeny teoretické poznatky o reklamě a jednotlivých jazykových prostředcích. Tyto jazykové prostředky jsou následně komentovány v kontextu použití v konkrétních případech. Dále tato práce stručně pojednává také o problematice genderu v reklamním diskurzu a uvádí …viacAbstract:
This diploma thesis deals with an analysis of advertising discourse focusing specifically on the use of language means. To begin with, this thesis defines theoretical knowledge of advertisement and individual language means. Subsequently, I find these language means in the particular cases and comment on their use. The thesis briefly discusses the gender issue in advertising discourse and shows visually …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ludmila Zemková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHABR, Ondřej. Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Primary school teaching / ČJn-AJn-SZn
Práce na příbuzné téma
-
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Jazykové prostředky v ruských a českých textech z oblasti alternativní medicíny
Michaela Imramovská -
Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů
Dmitry MARENKOV -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci
Markéta JARGUSOVÁ -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva