Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče. – Linda HELLEBRANDTOVÁ
Linda HELLEBRANDTOVÁ
Bachelor's thesis
Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče.
Involvement of socially disadvantaged families in the Early care program.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zapojením sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře se sociálně znevýhodněnou rodinou, romskou minoritou, včasnou péčí a přiblížit specifika související s touto cílovou skupinou. Praktická část se zabývá zjišťováním a popisováním reálného zapojení Romů do programu včasné péče, a to polostrukturovaným rozhovorem. Cílem …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the involvement of socially disadvantaged families in the Early Care program. The aim of the theoretical part is to acquaint the reader with the socially disadvantaged family, the Roma minority, early care and to bring closer the specifics related to this target group. The practical part deals with ascertaining and describing the real involvement of Roma in the early …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HELLEBRANDTOVÁ, Linda. Zapojení sociálně znevýhodněných rodin do programu Včasné péče.. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Specifika realizované podpory u žáků s odlišnými kulturními a jinými životními podmínkami v inkluzivní škole
Kateřina Šimčíková -
Specifika vzdělávací dráhy žáků se sociálním znevýhodněním
Jana Presová -
Vstup do mateřské školy jako zdroj zátěže – specifika dětí se sociálním znevýhodněním
Šárka Kadlecová -
Výuková specifika při vzdělávání romských žáků v 1. třídě ZŠ
Petra Danielová -
Specifika edukace romských žáků se sluchovým postižením
Kristýna Mariáková -
Specifika práce asistenta pedagoga v kontextu inkluzivního vzdělávání žáků na základních školách
Monika Hrušková -
Rizikové skupiny na trhu práce - Romská minorita v Ústeckém kraji
Nikola VOSTŘELOVÁ