Kvalita služeb vybraného subjektu – Petra Auředníková
Petra Auředníková
Bakalářská práce
Kvalita služeb vybraného subjektu
Service Quality of Selected Subject
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje kvalitě služeb ve vybraném subjektu v oblasti gastronomie. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu doporučení a změn vedoucích ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Tento návrh vychází z výsledků hodnocení kvality z pohledu zákazníka. Teoretická část poskytuje ucelený přehled tématiky zahrnující aktuální poznatky z oboru. Praktická část představuje zvolený subjekt, jeho …víceAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to the quality of services in the selected subject in the field of gastronomy. Main purpose of the thesis is establishing a proposal of changes and recommendations leading to increasing the quality of provided services. This proposal is based on the results of quality evaluation from customer's point of view. The theoretical part provides a comprehensive overview of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva