Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole – Monika Nevařilová
Monika Nevařilová
Bachelor's thesis
Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole
Land art as a means of experiencing nature in preschool
Abstract:
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zabývá se tématem land artu jako prostředku poznávání přírody v mateřské škole. Teoretická část vymezuje pojmy land art a environmentální výchova v návaznosti na výtvarnou činnost v mateřské škole. Praktická část obsahuje návrh projektu s aktivitami zaměřenými na využití land artu k poznávání přírody. Projekt byl ověřen ve vybrané mateřské škole a na základě …moreAbstract:
This bachelor thesis has an application character and deals with land art as a concept of recognizing means of nature in kinder garden. Theoretical part of this thesis describes the meaning land art and environmental education as a follow-up to art activities in kinder garden. Practical part consists of project proposal with activities focused on the use of land art as a tool for environmental education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nevařilová, Monika. Land art jako prostředek poznávání přírody v mateřské škole. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Možnosti implementace průřezového tématu environmentální výchova do hodin výtvarné výchovy na druhém stupni ZŠ
Tereza POLÁKOVÁ -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová -
Environmentální výchova v rámci předmětu Výchova k občanství
Kateřina Milerská -
Propojení výtvarných činností a environmentální výchovy v mateřské škole
Tereza BĚLKOVÁ -
Environmentální programy ve výtvarné výchově
Kateřina FILINGEROVÁ -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová -
Příroda nás inspiruje, land art nás baví - výtvarné tvoření s dětmi ve školní družině
Jana VILÍMOVSKÁ -
Land Art a jeho význam při práci s mentálně postiženými osobami
Pavel KŘIČEK