Zuzana BÍLÁ

Bachelor's thesis

Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Social advertising and its role in today's marketing communications
Abstract:
The bachelor thesis deals with Social advertising and its role in today?s marketing communications. The theoretical knowledge of advertising, social marketing, social advertising, its history and efficiency is elaborated in theory. Furthermore, the concrete social advertising campaign is analysed, and the effectiveness and efficiency of currents social advertising is evaluated.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011
Identifier: 19498

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Jan Pospíšil

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÍLÁ, Zuzana. Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe