Zuzana BÍLÁ

Bakalářská práce

Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci

Social advertising and its role in today's marketing communications
Abstract:
The bachelor thesis deals with Social advertising and its role in today?s marketing communications. The theoretical knowledge of advertising, social marketing, social advertising, its history and efficiency is elaborated in theory. Furthermore, the concrete social advertising campaign is analysed, and the effectiveness and efficiency of currents social advertising is evaluated.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá Sociální reklamou a její rolí v dnešní marketingové komunikaci. V teoretické části jsou uvedeny poznatky z oblasti reklamy, sociálního marketingu, sociální reklamy, její historie a účinnosti. Dále je analyzována konkretní sociální kampaň a je hodnocena účinnost a efektivita současné sociální reklamy.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor: 19498

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Jan Pospíšil

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BÍLÁ, Zuzana. Sociální reklama a její role v dnešní marketingové komunikaci. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe