Barbora Hrabáková

Master's thesis

Strategie online marketingové komunikace prodejce kovového nábytku

Online marketing communication strategy for a metal furniture seller
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy stávající online marketingové komunikace navrhnout strategii pro zlepšení výkonnosti elektronického obchodu provozovaného společností TechnoBank. Tato firma se zabývá prodejem kovového průmyslového nábytku a působí tedy na B2B trhu. Teoretická část je proto věnována specifikům online marketingové komunikace v mezifiremním prostředí. V rámci praktické části …more
Abstract:
The objective of this thesis is to formulate a strategy for improving the performance of an e-shop, based on an analysis of its current online marketing communications. The e-shop is run by the company TechnoBank, which is an industrial metal furniture seller, operating on the B2B market. The theoretical part of the thesis is therefore focused on the specifics of online marketing communications among …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2018
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Lukáš Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73460