Barbora Hrabáková

Diplomová práce

Strategie online marketingové komunikace prodejce kovového nábytku

Online marketing communication strategy for a metal furniture seller
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě analýzy stávající online marketingové komunikace navrhnout strategii pro zlepšení výkonnosti elektronického obchodu provozovaného společností TechnoBank. Tato firma se zabývá prodejem kovového průmyslového nábytku a působí tedy na B2B trhu. Teoretická část je proto věnována specifikům online marketingové komunikace v mezifiremním prostředí. V rámci praktické části …více
Abstract:
The objective of this thesis is to formulate a strategy for improving the performance of an e-shop, based on an analysis of its current online marketing communications. The e-shop is run by the company TechnoBank, which is an industrial metal furniture seller, operating on the B2B market. The theoretical part of the thesis is therefore focused on the specifics of online marketing communications among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Lukáš Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73460

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management