Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy – Kateřina Chuchrová
Kateřina Chuchrová
Diplomová práce
Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Typology of Consumer Behaviour on the Food Supplement Market
Anotace:
CHUCHROVÁ, Kateřina. Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy. Ostrava, 2014. 84 s. Diplomová práce. VŠB – Technická universita Ostrava, fakulta Ekonomická. Úvodní část diplomové práce je věnována charakteristice trhu potravinových doplňků a volně prodejných léků. V další kapitole jsou popsány dosavadní poznatky spotřebitelského chování, které se týkají rozhodovacího procesu spotřebitelů …víceAbstract:
CHUCHROVÁ, Kateřina. Typology of Consumer Behaviour on the Food Supplement Market.. Ostrava, 2014. 84 s. Diploma thesis. VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Economics. The introductory part of the thesis is devoted to the characteristics of the market of dietary supplements and prescription medications. The next section describes the existing knowledge of consumer behaviour that relate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová -
Typologie zákazníků pražírny kávy
Nikol Řehánková -
Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží
Kristýna Pavelková -
Typologie chování spotřebitelů na trhu parfémů
Zuzana Dobešová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Rudolf Hanusek -
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Václav Dedek