Bc. Leoš Sáblík
Bachelor's thesis
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Inquiry-Based Experiments for Chemistry
Abstract:
Badatelsky orientovaná výuka (BOV) je jednou z moderních alternativních metod, která nachází v českých školách čím dál větší uplatnění. BOV by měla vést k větší aktivizaci studentů a jejich zamyšlení se nad řešením úloh o vyšší kognitivní náročnosti. Pro její kvalitní provedení jsou ale potřeba zkušení vyučující, správné využití ve výuce a připravené návody pro žáky, které obsahují vhodně zadané úlohy …moreAbstract:
Inquiry-based learning is one of the modern alternative teaching methods, which finds its usage in Czech schools more and more common. It should result in higher student engagement in the topic as they need to think about it more to solve their tasks. Experienced teacher, correct use in the class, and well-prepared instructions are key for the appropriate application of this method. Three inquiry-based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wwur1/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Jaromír Literák, Ph.D.
- Reader: Mgr. Radek Matuška
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Chemistry / Chemistry with a view to Education
Theses on a related topic
-
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
Nikola Krajčiová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Badatelsky pojatá teorie grafů na SŠ
David Moravec -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ