Badatelsky orientované úlohy pro chemii – Bc. Leoš Sáblík
Bc. Leoš Sáblík
Bakalářská práce
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Inquiry-Based Experiments for Chemistry
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka (BOV) je jednou z moderních alternativních metod, která nachází v českých školách čím dál větší uplatnění. BOV by měla vést k větší aktivizaci studentů a jejich zamyšlení se nad řešením úloh o vyšší kognitivní náročnosti. Pro její kvalitní provedení jsou ale potřeba zkušení vyučující, správné využití ve výuce a připravené návody pro žáky, které obsahují vhodně zadané úlohy …víceAbstract:
Inquiry-based learning is one of the modern alternative teaching methods, which finds its usage in Czech schools more and more common. It should result in higher student engagement in the topic as they need to think about it more to solve their tasks. Experienced teacher, correct use in the class, and well-prepared instructions are key for the appropriate application of this method. Three inquiry-based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wwur1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Literák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Matuška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie / Chemie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty a využití aktivizujících metod v programech science centra
Nikola Krajčiová -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Badatelsky pojatá teorie grafů na SŠ
David Moravec -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ