Bc. Vlasta Maternová

Master's thesis

Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě

Preparation and implementation of DM action in a particular company
Abstract:
Tématem této diplomové práce je použití direct marketingu jako jednoho z typů marketingových komunikací. Je zde řešena vhodnost použití direct marketingu v praxi a popsána příprava, realizace, organizace a vyhodnocení různých typů DM aktivit. V aplikační části se práce na příkladu konkrétní společnosti věnuje popisu přípravy, realizace a vyhodnocení DM kampaně. Dle stanoveného strategického cíle společnosti …more
Abstract:
The theme of this thesis is to use direct marketing as one of the types of marketing communications. There is dealt with the appropriateness of using direct marketing in practice and describes the preparation, implementation, organization an devaluation of different types of DM activities. In the application of the example of the work devoted to the description of specific preparation, implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2013
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní