Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě – Bc. Vlasta Maternová
Bc. Vlasta Maternová
Master's thesis
Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Preparation and implementation of DM action in a particular company
Abstract:
Tématem této diplomové práce je použití direct marketingu jako jednoho z typů marketingových komunikací. Je zde řešena vhodnost použití direct marketingu v praxi a popsána příprava, realizace, organizace a vyhodnocení různých typů DM aktivit. V aplikační části se práce na příkladu konkrétní společnosti věnuje popisu přípravy, realizace a vyhodnocení DM kampaně. Dle stanoveného strategického cíle společnosti …moreAbstract:
The theme of this thesis is to use direct marketing as one of the types of marketing communications. There is dealt with the appropriateness of using direct marketing in practice and describes the preparation, implementation, organization an devaluation of different types of DM activities. In the application of the example of the work devoted to the description of specific preparation, implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n3r15/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2013
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová