Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě – Bc. Vlasta Maternová
Bc. Vlasta Maternová
Diplomová práce
Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Preparation and implementation of DM action in a particular company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je použití direct marketingu jako jednoho z typů marketingových komunikací. Je zde řešena vhodnost použití direct marketingu v praxi a popsána příprava, realizace, organizace a vyhodnocení různých typů DM aktivit. V aplikační části se práce na příkladu konkrétní společnosti věnuje popisu přípravy, realizace a vyhodnocení DM kampaně. Dle stanoveného strategického cíle společnosti …víceAbstract:
The theme of this thesis is to use direct marketing as one of the types of marketing communications. There is dealt with the appropriateness of using direct marketing in practice and describes the preparation, implementation, organization an devaluation of different types of DM activities. In the application of the example of the work devoted to the description of specific preparation, implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n3r15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová