Bc. Vlasta Maternová

Diplomová práce

Příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě

Preparation and implementation of DM action in a particular company
Anotace:
Tématem této diplomové práce je použití direct marketingu jako jednoho z typů marketingových komunikací. Je zde řešena vhodnost použití direct marketingu v praxi a popsána příprava, realizace, organizace a vyhodnocení různých typů DM aktivit. V aplikační části se práce na příkladu konkrétní společnosti věnuje popisu přípravy, realizace a vyhodnocení DM kampaně. Dle stanoveného strategického cíle společnosti …více
Abstract:
The theme of this thesis is to use direct marketing as one of the types of marketing communications. There is dealt with the appropriateness of using direct marketing in practice and describes the preparation, implementation, organization an devaluation of different types of DM activities. In the application of the example of the work devoted to the description of specific preparation, implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní