Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol – Roman STRIŠ
Roman STRIŠ
Bachelor's thesis
Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol
Tablet as a teaching aid at primary and secondary schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá představením tabletu jako moderní didaktickou pomůckou pedagoga ve vyučování na základní a střední škole. První část práce bude věnována vysvětlení pojmu informační a komunikační technologie a spojení tohoto oboru s oborem pedagogiky, kde budou představeny některé z prvků ICT, které si své místo ve školství již zajistily. Současně zmapuji podporu informačních a komunikačních …moreAbstract:
The bachelor´s thesis is introducing the tablet as a modern teaching aid for teachers learning at primary and secondary schools. The first part of the thesis explains the term Information and Communication Technology (ICT) and its connection with the pedagogy, where some ICT elements, already being used in education, will be introduced. At the same time, I will map the support of ICT in education, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Accessible from:: 8. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Libor Klubal
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRIŠ, Roman. Tablet jako didaktická pomůcka ve výuce základních a středních škol. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Theses on a related topic
-
Porovnání operačních systémů pro tablety a jejich využití
David ŠPAČEK -
Podpora rozvíjení matematických představ u dětí předškolního věku pomocí ICT
Petra KOČKOVÁ -
iPad a tablet ve výuce na prvním stupni základní školy
Lucie HOMOLKOVÁ -
iPad a možnosti jeho použití ve vzdělávacím procesu se zaměřením na základní a střední školy
Martin Světlík -
ICT ve výuce hudební výchovy
Pavel BARTÁK -
Využití ICT u dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla Petrboková -
iPad v hodinách matematiky se zřetelem na fáze pojmotvorného procesu
Monika CHOCHOLATÁ