Bc. Petr Galuška

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu

Marketing communication strategy of a football club
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikační strategii fotbalového klubu a navrhnout možnosti zlepšení. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, komunikační strategie, cílových skupin, nástrojů a médií. V druhé kapitole bude charakterizován zvolený fotbalový klub. Ve třetí kapitole …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategy of a football club and suggest opportunities for improvement. The first chapter of the thesis will summarize the essential theoretical background of the issues of marketing communication, communication strategy, target groups, tools, and media. The second chapter will characterize the chosen football club. In the third …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné