Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu – Bc. Petr Galuška
Bc. Petr Galuška
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Marketing communication strategy of a football club
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikační strategii fotbalového klubu a navrhnout možnosti zlepšení. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, komunikační strategie, cílových skupin, nástrojů a médií. V druhé kapitole bude charakterizován zvolený fotbalový klub. Ve třetí kapitole …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategy of a football club and suggest opportunities for improvement. The first chapter of the thesis will summarize the essential theoretical background of the issues of marketing communication, communication strategy, target groups, tools, and media. The second chapter will characterize the chosen football club. In the third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bfs1z/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALUŠKA, Petr. \textit{Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cfuulq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová