Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu – Bc. Petr Galuška
Bc. Petr Galuška
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Marketing communication strategy of a football club
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikační strategii fotbalového klubu a navrhnout možnosti zlepšení. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, komunikační strategie, cílových skupin, nástrojů a médií. V druhé kapitole bude charakterizován zvolený fotbalový klub. Ve třetí kapitole …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategy of a football club and suggest opportunities for improvement. The first chapter of the thesis will summarize the essential theoretical background of the issues of marketing communication, communication strategy, target groups, tools, and media. The second chapter will characterize the chosen football club. In the third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bfs1z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová