Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě – Iva KANTOROVÁ
Iva KANTOROVÁ
Bakalářská práce
Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě
The role of pedagogical assistant at secondary school in Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí pedagogického asistenta na Střední škole prof. Zdeňka Matějčka v Ostravě. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o inkluzivním vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a podrobněji se v ní věnuji profesi asistenta pedagoga, její historií, spoluprací s ostatními členy inkluzivního týmu …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the role of pedagogical assistant at the secondary school of prof. Zdeněk Matějček in Ostrava. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part deals with the inclusive education of children, pupils and students with special educational needs and in more detail I deal with the profession of teaching assistant, its history, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KANTOROVÁ, Iva. Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ