Czech Adult Learners' Beliefs about how Best to Approach Learning English as a Foreign Language (Masaryk University Internationalization Programme) – Mgr. Petra Špatková
Mgr. Petra Špatková
Diplomová práce
Czech Adult Learners' Beliefs about how Best to Approach Learning English as a Foreign Language (Masaryk University Internationalization Programme)
Czech Adult Learners' Beliefs about how Best to Approach Learning English as a Foreign Language (Masaryk University Internationalization Programme)
Abstract:
The thesis was written in order to examine Masaryk University Internationalization learners' beliefs about learning English as a foreign language. The theoretical section introduces the concept and classification of learner beliefs. The research deals with quantitative data derived from the questionnaire administered to seventy-three participants who took part in the Masaryk University Internationalization …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkf2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2008
- Vedoucí: Mgr. Hana Smíšková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPATKOVÁ, Petra. \textit{Czech Adult Learners' Beliefs about how Best to Approach Learning English as a Foreign Language (Masaryk University Internationalization Programme)}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/cg27xt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura