Online marketingová komunikace společnosti FLOW SYSTEM GROUP s.r.o. – Bc. Ondřej Navara
Bc. Ondřej Navara
Diplomová práce
Online marketingová komunikace společnosti FLOW SYSTEM GROUP s.r.o.
FLOW SYSTEM GROUP s.r.o. Online Marketing Communication
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci společnosti FLOW SYSTEM GROUP s.r.o. Hlavním cílem práce je navrhnout zlepšení stávající online marketingové komunikace uvedené společnosti s ohledem na nové trendy ve zkoumané oblasti. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, kterými jsou literární rešerše a empirická část. Literární rešerše je zaměřena na formy online marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the online marketing communication of the company FLOW SYSTEM GROUP s.r.o. The main aim of the thesis is to propose an improvement of the existing online marketing communication of the company with regard to new trends in the researched area. The thesis is divided into two main parts, which are a literature review and an empirical part. The literature review is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
- Oponent: Patricia Lebdušková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Šumperk
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva