Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele – Barbora Karhanová
Barbora Karhanová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele
Factors influencing connsumers decision
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Bakalářská práce je členěna na 2 části. První část je teoretická, ve které je východiskem odborná literatury. Je zde popsán marketing, emoce spotřebitelů, situační faktory, osobní faktory, psychologické a sociální faktory, jenž působí na samotného spotřebitele během rozhodování. Druhá částí je část praktická, která vychází …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the factors that influence consumer behavior. The bachelor thesis is divided into 2 parts. The first part is theoretical part, which is based on professional literature. It describes marketing, consumer emotions, situational factors, personal factors, psychological factors and social factors that affect the consumer himself during decision making. The second part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARHANOVÁ, Barbora. \textit{Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cg7j3a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Psychologické aspekty rozhodování spotřebitele při nákupu renomovaných a běžných značek
Ivana Třísková -
Vliv primárních skupin na proces kupního rozhodování spotřebitele
Vendula Hrubá -
Společenská odpovědnost firem v letecké dopravě a její vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jolana Svitáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights