Kateřina Formánková

Bachelor's thesis

Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice

The Impact of Social Media Marketing on Brand Loyalty of Generation Y in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je posoudit vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice. V teoretické části budou charakterizovány pojmy sociální média spolu s loajalitou ke značce v kontextu hodnoty značky. Dále budou popsány vybrané formy digitálního marketingu. V praktické části bude k posouzení vlivu marketingu na sociálních sítích využito dotazníkové šetření …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the influence of social media marketing on brand loyalty of Generation Y in the Czech Republic. The theoretical part will characterize the concepts of social media along with brand loyalty in the context of brand equity. Furthermore, selected forms of digital marketing will be described. In the practical part, a questionnaire survey will be used to assess …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Michal Novák
  • Reader: Simona Bažantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88790