Bc. Jitka Demjanová

Master's thesis

Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci

Using Associational Processes In Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá psychologií reklamy a jejím využití po praktické stránce za účelem vylepšení stávající reklamy a jejích prostředků. Předmětem této práce je katalogizační ceník společnosti Kroll & Ziller CZ s.r.o., působící ve vodohospodářském odvětví. Cílem práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků (získaných formou sociologického výzkumu) navrhnout potenciální vylepšení …more
Abstract:
This thesis deals with association of psychology of advertising and the possibilities of practical use of it to fit in its way for enhance former advertising and its devices. The subject of this thesis is price list catalogue of company Kroll & Ziller CZ s.r.o., which is working in watersuply-engineering. The target of this thesis is to suggest the best possible improvements of the former catalogue …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2015
  • Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní