Bc. Jitka Demjanová

Diplomová práce

Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci

Using Associational Processes In Marketing Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá psychologií reklamy a jejím využití po praktické stránce za účelem vylepšení stávající reklamy a jejích prostředků. Předmětem této práce je katalogizační ceník společnosti Kroll & Ziller CZ s.r.o., působící ve vodohospodářském odvětví. Cílem práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků (získaných formou sociologického výzkumu) navrhnout potenciální vylepšení …více
Abstract:
This thesis deals with association of psychology of advertising and the possibilities of practical use of it to fit in its way for enhance former advertising and its devices. The subject of this thesis is price list catalogue of company Kroll & Ziller CZ s.r.o., which is working in watersuply-engineering. The target of this thesis is to suggest the best possible improvements of the former catalogue …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní