Mgr. Veronika Patočková, Ph.D.

Disertační práce

Linguistische Untersuchung von Werbeheadlines in ausgewählten deutschen Zeitschriften für Frauen und für Männer

Headlines in advertisements of German women’s and men’s magazines from the linguistic point of view
Abstract:
The doctoral thesis focuses on headlines in advertisements of German women’s and men’s magazines from the linguistic point of view. The theoretical part of the thesis addresses an overview of advertising specifics and the specific language of advertising and explanation of key concepts, regarding especially the advertisement structure, the headline itself and its structure, the language of advertising …více
Abstract:
Předkládaná disertační práce se z lingvistického hlediska zabývá titulky reklam ve vybraných německých časopisech pro ženy a pro muže. V teoretické části je pozornost věnována především představení specifik reklamy a jejího jazyka, dále pak objasnění klíčových pojmů, které se týkají struktury reklamního inzerátu, charakteristiky reklamního titulku, jazyka reklamy, genderových stereotypů a časopisů …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 11. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc., doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta