Bc. Petra Gajdíková
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit návrh komunikační kampaně pro vybraný podnik. První část práce se zabývá jednotlivými kroky tvorby návrhu kampaně a teoretickou rovinou jejich složek. Na základě těchto poznatků je v praktické části diplomové práce vytvořen konkrétní návrh komunikační kampaně pro podnik Zelené zahrady s.r.o. Stanoveným komunikačním cílem je rozšíření znalosti developerského projektu …víceAbstract:
The goal of this thesis is to propose a communication campaign for a chosen company. The first part of the thesis deals with particular steps of designing the campaign and with a theoretical level of their components. Based on this knowledge the concrete proposal of communication campaign for a company Zelené zahrady s.r.o. is created within the practical part of the thesis. Established communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/df07s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Project Of Email Marketing Campaign for Selected Company
Natalia Vataman -
Wine Marketing
Maralmaa Anand -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele