John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie – Jan FAMFULE
Jan FAMFULE
Bachelor's thesis
John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie
John Kenneth Galbraith and the institutional economics
Abstract:
John Kenneth Galbraith byl významnou osobností v historii institucionální ekonomie i celé ekonomické vědy. Jeho koncept vyvažující síly, teorie konvergence, konvenční moudrost, rostoucí moc firem, manipulace spotřebitele, role technostruktury v moderní ekonomice a další teorie se zapsaly do historie ekonomického myšlení jako kontroverzní, avšak velmi inspirativní. Tato práce se zabývá nejprve Galbraithovým …moreAbstract:
This paper argues that John Kenneth Galbraith was an important figure of the institutional economics and also of the entire economic science. Many of the Galbraith?s theoretical concepts became famous and his phrases widely quoted. The concept of countervailing power, the conventional wisdom, the growing power of the firm, the role of technostructure in modern economy and other theories went down in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Accessible from:: 26. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Jiří Řezník, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FAMFULE, Jan. John Kenneth Galbraith a institucionální ekonomie. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Analýza ekonomického přínosu Johna Kennetha Galbraitha (teorie konvergence)
Marie Poláchová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights