Michal Ťavoda

Bakalářská práce

Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens

The Analysis of the Marketing Communication for an Optimal Brand Positioning of the Chosen Company
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of the marketing communication of the company Continental Barum s.r.o.. The theoretical part focuses on the marketing process and its stages. Then in the theoretical part, there are explained marketing strategies within the marketing strategy planning, as well as the marketing mix within marketing operational planning. Moreover, the marketing communication …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Marketingkommunikation der Firma Continental Barum s.r.o.. Der theoretische Teil widmet sich dem Marketingprozess und seinen Phasen. Nachfolgend werden in diesem Teil die Marketingstrategien im Rahmen der strategischen Marketingplanung und der Marketing-Mix im Rahmen der operativen Marketingplanung erklärt. Außerdem werden auch die Kommunikationsinstrumente …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Dipl. Betriebswirt Gerhard Simon

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ťavoda, Michal. Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma