Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups – Christian ENZ, MSc.
Christian ENZ, MSc.
Disertační práce
Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups
Abstract:
The subject of this doctoral thesis is the communication behaviour of SMEs with a geographically defined business area. Two research objectives are pursued. Firstly, it is to be clarified whether a communication mix adapted to regional economic regions can be developed into a competitive advantage for SMEs compared to nationally or globally operating corporations. Secondly, if this is the case, a method …víceAbstract:
Předmětem této disertační práce je komunikační chování malých a středních podniků s geograficky vymezenou oblastí podnikání. Jsou sledovány dva výzkumné cíle. Zaprvé je třeba objasnit, zda lze komunikační mix přizpůsobený regionální hospodářské oblasti rozvinout v konkurenční výhodu malých a středních podniků ve srovnání s celostátně nebo globálně působícími korporacemi. Za druhé, pokud tomu tak je …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ENZ, Christian. \textit{Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups}. Online. Disertační práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/choyv8/.
Jak správně citovat práci
ENZ, Christian. Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups. České Budějovice, 2023. disertační práce (Ph.D.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 20. 11. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Česko-saský prostor v kontextu změny geografické organizace severozápadních Čech
Petr JÄGER -
Revitalizace bývalých vojenských prostor na území města Kroměříže
Eva Apolenářová -
Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách
Jiří Mayrich -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Integrovaná marketingová komunikace firmy Beskydský šindel s.r.o.
Jitka Urubová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová