Pavel Trnka

Diplomová práce

Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele

Designing marketing strategies for green tea: analysis and modification of consumer shopping decisions
Anotace:
Tato diplomová práce podrobněji zkoumá nákupní rozhodování spotřebitelů v oblasti prémiových japonských zelených čajů v České republice, zkoumá faktory ovlivňující jejich preference a navrhuje marketingové strategie pro cílenou komunikaci a zvýšení poptávky. Kromě osobních, sociálních, psychologických a ekonomických aspektů, které formují spotřebitelské preference mezi různými typy a cenovými kategoriemi …více
Abstract:
This thesis delves into the consumer purchasing decisions for premium Japanese green teas in the Czech Republic, examining factors influencing their preferences and proposing marketing strategies for targeted communication and demand increase. It considers personal, social, psychological, and economic aspects shaping consumer preferences across different types and price categories of teas. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedoucí: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91773