Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele – Pavel Trnka
Pavel Trnka
Diplomová práce
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Designing marketing strategies for green tea: analysis and modification of consumer shopping decisions
Anotace:
Tato diplomová práce podrobněji zkoumá nákupní rozhodování spotřebitelů v oblasti prémiových japonských zelených čajů v České republice, zkoumá faktory ovlivňující jejich preference a navrhuje marketingové strategie pro cílenou komunikaci a zvýšení poptávky. Kromě osobních, sociálních, psychologických a ekonomických aspektů, které formují spotřebitelské preference mezi různými typy a cenovými kategoriemi …víceAbstract:
This thesis delves into the consumer purchasing decisions for premium Japanese green teas in the Czech Republic, examining factors influencing their preferences and proposing marketing strategies for targeted communication and demand increase. It considers personal, social, psychological, and economic aspects shaping consumer preferences across different types and price categories of teas. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím