Jana Benáčková

Bachelor's thesis

Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy

The Brand Preferences when the Shopping for the Water-Soluble Paint
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou …more
Abstract:
The bachelor thesis researchesthe preferencefor a brand of water-diluted coating com-position in consumer behaviour. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, brand, con-sumer behaviour, and describes the terms of marketing research. The practical part introduces the brand of water-diluted paint which the thesis deals …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Benáčková, Jana. Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications