Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy – Jana Benáčková
Jana Benáčková
Bachelor's thesis
Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
The Brand Preferences when the Shopping for the Water-Soluble Paint
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou …moreAbstract:
The bachelor thesis researchesthe preferencefor a brand of water-diluted coating com-position in consumer behaviour. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, brand, con-sumer behaviour, and describes the terms of marketing research. The practical part introduces the brand of water-diluted paint which the thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benáčková, Jana. Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová