Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o. – Bc. Gabriela Blahová
Bc. Gabriela Blahová
Bachelor's thesis
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Promotional strategy of company FenStar s.r.o.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je návrh nové propagační strategie. První, teoretická část vymezuje teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako je propagační strategie, její plánování, marketingová komunikace a další marketingové pojmy. Druhá, analytická část uvádí základní údaje o společnosti, její vlastní analýzu současné situace a analýzu konkurence. Část třetí obsahuje návrh nové propagační …viacAbstract:
The subject of the Bachelor's thesis is the proposal of a new promotional strategy. First, theoretical part define the theoretical knowledge related to tackled the problem, such as a promotional strategy, its planning, marketing communications and other marketing concepts. The second analytical section provides basic information about the company, its own analysis of the current situation and analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ky9l4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedúci: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Dušan Kadrnožka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová