Denisa Krejzlíková

Master's thesis

Vnímání komunikace značky Nivea různými věkovými generacemi na českém trhu

Perception of Nivea Brand Communication by Different Age Generations on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Nivea. Cílem práce je zjistit rozdíly ve vnímání komunikace značky Nivea na českém trhu mezi různými věkovými generacemi, pokusit se odhalit jejich příčiny a následně identifikovat potenciální místa pro změnu komunikační strategie. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách se nachází literární rešerše, která se věnuje kosmetickým …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Nivea brand. The thesis aims to find out differences in perception of Nivea brand communication on the Czech market between different age generations, try to reveal their causes and then identify potential places for changes in the communication strategy. The thesis is divided into four chapters. In the first two chapters, there is a literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2024
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91569