Vnímání komunikace značky Nivea různými věkovými generacemi na českém trhu – Denisa Krejzlíková
Denisa Krejzlíková
Master's thesis
Vnímání komunikace značky Nivea různými věkovými generacemi na českém trhu
Perception of Nivea Brand Communication by Different Age Generations on the Czech Market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Nivea. Cílem práce je zjistit rozdíly ve vnímání komunikace značky Nivea na českém trhu mezi různými věkovými generacemi, pokusit se odhalit jejich příčiny a následně identifikovat potenciální místa pro změnu komunikační strategie. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách se nachází literární rešerše, která se věnuje kosmetickým …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Nivea brand. The thesis aims to find out differences in perception of Nivea brand communication on the Czech market between different age generations, try to reveal their causes and then identify potential places for changes in the communication strategy. The thesis is divided into four chapters. In the first two chapters, there is a literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91569
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2024
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová