Denisa Krejzlíková

Diplomová práce

Vnímání komunikace značky Nivea různými věkovými generacemi na českém trhu

Perception of Nivea Brand Communication by Different Age Generations on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky Nivea. Cílem práce je zjistit rozdíly ve vnímání komunikace značky Nivea na českém trhu mezi různými věkovými generacemi, pokusit se odhalit jejich příčiny a následně identifikovat potenciální místa pro změnu komunikační strategie. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V prvních dvou kapitolách se nachází literární rešerše, která se věnuje kosmetickým …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Nivea brand. The thesis aims to find out differences in perception of Nivea brand communication on the Czech market between different age generations, try to reveal their causes and then identify potential places for changes in the communication strategy. The thesis is divided into four chapters. In the first two chapters, there is a literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91569