Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze – Bc. Adéla Chlupová
Bc. Adéla Chlupová
Master's thesis
Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze
Creating content plan for a corporate blog with respect to the increase of customer conversion
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využití internetového marketingu, obsahového marketingu a SEO při tvorbě obsahového plánu pro podnikový blog. Práce se dělí na dvě části. Část teoretickou, kde je čtenář blíže seznámen s internetovým marketingem, marketingovou komunikací, obsahovým marketingem, optimalizací pro vyhledávače a webovou analytikou a částí praktickou, kde autorka analyzuje publikovaný obsah podnikového …moreAbstract:
This diploma thesis deals with use of internet marketing, content marketing and SEO in terms of creating content plan for a corporate blog. Its structure is divided in two sections. Theoretical part enables the reader to get an insight into the issues of internet marketing, marketing communication, content marketing, browser optimization, and web analytics. Practical part offers the author's analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLUPOVÁ, Adéla. \textit{Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ci1xax/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop My Wave
Jana Barková -
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Josef Kramář
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights